maandag 26 december 2011

Iets nieuws...

Een tijdje geleden heb ik mezelf weer eens getrakteerd op wat nieuwe bollekes wol / garen.
Heel zorgvuldig :-) het garen uitgekozen en honderd-en-een ideeen, echter geen een van deze wilde echt lukken met dit soort garen. Het is een slap(pig) soort.

Uitgekomen op een allersimpelste haakpatroon wat er bestaat - The Granny - ben ik er een lekkere, lange, fleurige sjaal van aan het haken. Het patroon zal ik, als de sjaal af is, weergeven.
Ik gebruik een haaknaald van 3mm dik.
Aan de rand wil ik iets nieuws uitproberen; kwastjes of zo iets...

O ja, let even op de garenkaartjes! Van de garenwikkels kun je een leuk garenkaartje maken. Dan heb je gelijk alle info van het garen ter beschikking. Niet vergeten om een stuk garen eraan te nieten!

Supereasy en Fabulous...

Laat je inspireren,
Liefs X


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Lovely that you leave comments!

Warm regards xxx