maandag 2 januari 2012

Fashiontrend Spring 2012

Dit leek me wel eens handig om te weten voor het komende seizoen.
Het schort wat we gebruiken in de keuken, kan nu ook ECHT buiten de keuken gedragen worden.

Ik vind dit wel een hele leuke trend. En met het bekijken van deze foto's krijg je de inspiratie vanzelf. Nu alleen nog omzetten naar een daadwerkelijk haakproject.

Eens kijken...

O ja, de kleuren voor deze lente zijn ook niet verkeerd!

B E   I N S P I R E D...


So fancy stylish...

Leuke kleuren...

1 opmerking:

  1. Mooi zo'n schortje!! Ik heb voor mijn meiden wel eens broeken met schortjes eraan genaaid, maar dragen ho maar.....
    Dank voor je reactie op mijn Holly Hobbie bericht, en erg leuk om jouw blog nu te ontdekken, ik ga even verder neuzen wat er allemaal voor leuks hier te vinden is!!
    Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Lovely that you leave comments!

Warm regards xxx