donderdag 5 januari 2012

Wool Eater (WE #00)

Dit vind ik wel een leuke uitdaging om hier aan mee te doen!

Ik heb nog even een paar dagen tijd om wat voorbereidingen te doen :-) . Restjes garen heb ik nog genoeg, dus dat zal wel lukken. Alleen even tactisch plannen om de juiste kleurstelling te genereren...

Mijn eerste deadline is op de tijdslijn van: 11 januari 2012 - 18 januari 2012
Dan moeten er 6 ronden gehaakt zijn! in deze periode zul je van mij een update over het haakwerk zien.
Pff, een hele klus. Het is wel een mooie steek / techniek!
De uiteindelijke resultaten mogen er wel zijn.

Hier vind je meer informatie over het Crochet Along Wool Eater Project van Sara London. Denk hierbij aan de 'poster' download voor je eigen blog, de toegang tot inschrijving om mee te doen EN niet te vergeten: uitleg van de Wool Eater Techniek (in een handig pdf formaat).


Haak ze X X X






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Lovely that you leave comments!

Warm regards xxx