zaterdag 4 februari 2012

Patroon randje

Op verzoek geef ik hier nog even de teltekening weer van de gehaakte rand van mijn herfstsjaal.

Ik ben wat afgeweken van het originele patroontje.
Ik heb alleen de losse franje gebruikt aan de sjaal.

Het originele patroon / teltekening is ook te vinden in het haakboek, op bladzijde 109:

Haaktechnieken
Jan Eaton
ISBN: 978-90-5764-820-5

Veel haakplezier!

Liefs
X



Ik heb alleen de losse franjes gehaakt.
Toer 1 en 2 is in deze sjaal het Granny Haakpatroon...

3 opmerkingen:

  1. Deze sjaal is prachtig hoor... maar ik had nog graag van je gehoord hoe je de rand van de gemeleerde sjaal hebt gehaakt, ik bedoel de gestokhaakte sjaal die gemaakt is met het garen van de zeeman!!!

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Rose,

    Wat is dit een geweldig mooie sjawl !
    Van mij krijg je de Liebster Award ♥

    Groetjes, José

    www.jose-crochet.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, deze sjaal!
    Ik ben 'em ook aan het haken, maar heb moeite met het patroon van de bloemetjesrand.
    kun je het patroon misschien vertalen voor mij ?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Lovely that you leave comments!

Warm regards xxx