maandag 27 augustus 2012

Terug van weggeweest...

Hallo allemaal,

Ik ben weer terug - van weggeweest...

Ik ben een tijdje uit de roulatie geweest. Er hebben heel veel leuke nieuwe dingen in mijn leven plaatsgevonden. En er waren een aantal minder mooiere momenten in mijn leven...

In de loop van de komende tijd zal ik over al deze momenten iets berichten...

En in de tussentijd heeft deze dame niet stilgezeten; ik heb wat projectjes kunnen afmaken, ben er een aantal nieuw gestart ... en ... sinds kort is Roses' Homemade ook te volgen op Facebook. Met leuke nieuwtjes, foto's, leuke tips, lekkere recepten..en nog veel meer!
Ook op Facebook heet ik je van harte welkom!

Aan iedereen een hartelijke mooie groet...

PS: ik zal de komende tijd ook even de vragen beantwoorden, die in de post zijn blijven liggen...




klik op deze roos...
 


Vanochtend in de trein...
 

hakend aan mijn projectje met kraaltjes... bijna af!
 

1 opmerking:

  1. Ohhh dat ziet er mooi uit met die kraaltjes,ben zeeer benieuwd wat dat gaat worden!:-)

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Lovely that you leave comments!

Warm regards xxx