maandag 16 december 2013

Zwart Wit

KLEURLOZE HEMEL

Zoals het zich primair laat mengen
Kan het mijn hart niet beroeren
Het klopt immers in tinten grijs
Schoonheid laat zich niet verlengen
Door rood blauw en geel aan te voeren
Het brengt eerder van de wijs

Hoe het wit een stijl kan dragen
Met  schaduwen zo subtiel
Een wenselijk mysterie kan vangen
Om in nostalgie te behagen
Voor hij die het beviel
Groeit het verlangen

Naar een kleurloze wereld waar ik vernieuwen van verleden mag
Waar afwezigheid laat ervaren wat ik nooit eerder zag

De beeldvorming schiet niet tekort
Ik zie beter hoe het zit
De hemel waar ik mijn hart in stort
Staat bekend als zwart wit



Klik op de naam van de auteur en bestel op maat je eigen gedicht voor een dierbare of vriend(in)...


























Liefs
~ XXX ~ 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Lovely that you leave comments!

Warm regards xxx